Tuntikorvausjärjestelmä
SATA-Tenniksessä on käytössä poissolojen korvausjärjestelmä, joka toimii TennisClubin kautta. Voit kirjautua TennisClubiin esim. etusivun ylänurkasta.
Järjestelmän avulla voit suunnitella kautesi paremmin, merkitä lomat tai muut tiedossa olevat poissaolot kätevästi sekä tarkkailla vapautuvia paikkoja korvaukseen.
Korvausjärjestelmän avulla voit ilmoittaa poissaolosi valmennustunnilta sekä varata tilalle sopivan tasoisesta ryhmästä vapaan paikan, joka avautuu siinä tapauksessa, että ko. ryhmästä on joku jäsen poissa ja hän on ilmoittanut poissaolonsa TennisClubin kautta. Kauden aikana voi tehdä varastointeja 6 kpl / ryhmä.
Varastoidut tunnit voi käyttää yhden sisäkauden aikana (syys-kevät). Korvaamatta jäänneitä valmennustunteja ei myöskään hyvitetä rahallisesti.
Usein kysytyt kysymykset korvausjärjestelmästä
Ketkä voivat käyttää korvausjärjestelmää?
Korvausjärjestelmä on käytössä aikuisvalmennuksessa olevilla pelaajilla.
Miten korvausjärjestelmä toimii?
Korvausjärjestelmä on internetpohjainen ja toimii osoitteessa: https://tennisclub.fi/pelaaja
Pelaaja käyttää järjestelmää oman henkilökohtaisen tunnuksensa kautta ja pystyy hallinnoimaan omia valmennustuntiläsnäolojaan ja yhteystietojaan.
Miten pääsen korvausjärjestelmään mukaan?
Olet automaattisesti mukana korvausjärjestelmässä, mutta tarvitset tunnukset TennisClub-järjestelmään. Tunnukset saat tennisclub.fi/pelaaja kohdasta "Unohditko salasanasi". Kun olet kirjautunut TennisClub-järjestelmään, mene kohtaan Omat ryhmät, Korvausjärjestelmä ja Varaa/Peru Korvaustunteja.
Mitä tarkoittaa tunnin varastointi?
Tunnin varastointi tarkoittaa poissaolon ilmoittamista TennisClubissa. Varastoinnilla siirrät valmennuskertasi johonkin toiseen ajankohtaan, jonka voit valita myöhemmin. Huomaa, että varastoituja tunteja ei voi käyttää, jos toisissa ryhmissä ei ole poissaoloja.
Milloin tunnit voi viimeistään laittaa varastoon?
Poissaolosta on ilmoitettava viimeistään 24 h ennen valmennuksen alkua.
Kuinka laitan tuntini varastoon?
Tunnin varastoon laittaminen onnistuu siten, että klikkaat kyseisen tunnin päivämäärää. Tunti on asetettu varastoon, kun se muuttuu keltaiseksi. Näet myös vahvistuksen sivun yläosan tekstissä.
Monta tuntia voin asettaa kauden aikana varastoon?
Kauden aikana voi tehdä 6 kpl/ryhmä varastointia
Mitä eri värit päivämäärän alla tarkoittavat?
VIHREÄ : H: pvm Normaali harjoitus: alleviivattua pvm-linkkiä klikkaamalla voit siirtää harjoituksen varastoon
KELTAINEN: V: pvm Varastoitu harjoitus: alleviivattua pvm-linkkiä klikkaamalla voit siirtää harjoituksen pois varastosta
PUNAINEN K: pvm Varastoitu harjoitus, jonka toinen pelaaja on valinnut korvaustunnikseen Huom. Et voi peruuttaa varastointiasi, joka on varattu toiselle pelaajalle.
Pääsenkin tulevalle tunnilleni, kuinka poistan varastoinnin?
Klikkaa haluamaasi päivämäärää, jonka haluat ottaa varastosta pois. (HUOM! Punainen tunti ei ole enää poistettavissa varastosta, sillä se on jo varattu toisen pelaajan toimesta)
Varastoidun tunnin käyttäminen
Voit käyttää varastoidun tuntisi toisessa samantasoisessa tai yhden tason alemmassa tai ylemmässä ryhmässä.
Varastoidut tunnit voi käyttää yhden sisäkauden aikana (syys-kevät). Korvaamatta jäänneitä valmennustunteja ei myöskään hyvitetä rahallisesti.
Korvaavan tunnin hakeminen
Klikkaa järjestelmän yläreunasta ”VARAA/PERU KORVAUSTUNTEJA”
- Valitse viikko, järjestelmä näyttää vain ne viikot, joissa on vapaita paikkoja.
- Kun löydät sopivan tunnin listasta, klikkaa päivän perässä näkyvää ”varaa” laatikkoa.
- Näet nyt varauksesi samalla sivulla kohdassa ”tulevat varaukset”
- Voit poistaa varaamasi korvaustunnin painamalla ”Peruuta” – painiketta.
Tason määrittäminen
Ryhmille sekä pelaajille on määritelty aikuisvalmennusvastaavien toimesta tasot 1- 6. Korvaustunteja etsittäessä näet vain oman tasosi sekä yhden tason alemmat tai ylemmät tunnit eli tason 3 pelaaja voi mennä tason 3 sekä tasojen 2 tai 4 ryhmiin.
Miksi voin mennä vain tietyn tason tunteihin?
Valmennusryhmän toimivuuden kannalta on tärkeää, että ryhmän sisällä pelaajien tasot ovat lähellä toisiaan.
Miksi aikarajana varastoinnissa on 24h?
Sääntö on käytössä sen vuoksi, että ko. aikarajan sisällä on todennäköistä, että tilalle saadaan korvaava pelaaja.
Ongelmia järjestelmän käyttämisessä?
Ota yhteyttä info@sata-tennis.fi - vastaamme teille mahdollisimman pian.
Lisäkysymykset, palautteet ja kehitysehdotukset
Voitte osoittaa lisäkysymykset, palautteet sekä kehitysehdotukset sähköpostitse osoitteeseen info@sata-tennis.fi tai lomakkeen avulla sivulta Yhteystiedot. Palautteenne sekä kehittämisehdotuksenne ovat meille arvokkaita!